Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Στίχοι "Δεν ξέρω πως"



Έχω το λόγο και το λέγειν και λέω. Για πολλά φταίω
και το ξέρω πως δεν ξέρω και πολλά, μα τόσα ξέρω
τόσα λέω. Είναι ωραίο, πάνω από όλα πηγαίο.
Την τύχη τη γαμώ μα μ’ αυτό ν’ ασχοληθώ μοιραίο.
Τα φύλλα καίω μα το παιχνίδι συνεχίζεται.
Όποιος μαζί μου μπλέκει νομίζω χαραμίζεται.
Όποιος τα raps μου ακούει αγωνίζεται.
Κάθε ασφαλίτης τον παίρνει, δε νομίζετε;
Το μέλλον δεν χαρίζεται μα μόνο κατακτείται.
Όσοι το μέλλον μου γαμάτε πάτε να γαμηθείτε.
Το γράφω και το δίνω τσάμπα, ψάξτε να το βρείτε.
Γαμώ το φαίνεσθαι, το είναι και το θεαθήναι.
Αν η φωνή μου είναι ok δεν έχει να λέει! Έχω στίχο
και μυαλό που καίει, κάνεις άλλος δεν φταίει.
Τα λάθη άλλων να πληρώνουν οι τελευταίοι.
Γερνάμε μα είμαστε νέοι. Πάω λεσβίες και gay.
Είμαι καλά και τριγυρνώ στης Αθήνας τους δρόμους.
Ούτε το ΚΚ, ούτε τη μανωλίδου. Τους φίλους
διαλέγω και μένω μακριά από κάθε είδους αστυνόμους.
Από ορισμένους ανθρώπους προτιμώ τους σκύλους!

Δεν ξέρω πως ν' αντισταθώ.
Είναι προσπάθεια να κρατηθώ.
Νομίζω πως θα τρελαθώ
αν έναν τρόπο δεν έχω αυτά που θέλω να σου πω.

Όλο τα ίδια λάθη κάνω...
Πάλι δεν ξέρω που θα βγω...
Όλο τις ίδιες μαλακίες...
Τόσα που ντρέπομαι να πω...

Δεν ξέρω πως ν' αντισταθώ.
Είναι προσπάθεια να κρατηθώ.
Νομίζω πως θα τρελαθώ
αν έναν τρόπο δεν έχω αυτά που θέλω να σου πω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου