Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Στίχοι Looking Down



Καταρχάς χαμογέλα. Είσαι ωραία κοπέλα
μα την καρδιά μου δεν κερδίζεις όσο κι αν προσπαθείς.
Ζεις τη ζωή σου με τρέλα, Κυριακή ή Δευτέρα,
μα δεν θα αγγίξεις την ψυχή μου κι ας μαζί μου κοιμηθείς.
Μπορείς να δεις την αλήθεια γυμνή
με τόσο φυσική ομορφία, σαν ηρωίδα του Kamy.
Μα και ντυμέννη, βαμμένη σαν γυναίκα πριν βγει.
Όταν την νιώθεις τη θέλεις, για κείνη βγάζεις φωνή
και τραγουδάς, κολλάς, πίνεις και παραπατάς
ή μάλλον και παραπατώ. Ό,τι γράφω για σένα
ίσως να έζησα εγώ. Γράφω το καθημερινό
κι ό,τι ερμηνεύω μένει μέσα μου, ποτέ δεν ξεχνώ.
Έχω μπροστά μου το γκρεμό μα πίσω χώρο για να φύγω.
Το μυαλό μου ξετυλίγω και βγάζω ό,τι ακούς.
Βρίσκω τους συνδυασμούς και ανοιγώ καρδιές
με τόσο πάθος σαν να ακούς Beatbox από τον Dub FX.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου