Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Στίχοι "Δίχως Φτερά"

http://soundcloud.com/omikronmusic/track-3


Δεν έχω πιει μα έχω μεθύσει, η ζωή είναι γαμήσι.
Την έχω παρατήσει. Έχω προβλήματα πολλά
όμως δε βρίσκω τη λύση. Κάτι να με γεμίσει
στην καρδιά γιατί μετά ίσως να έχω σβήσει.
Περιμένω τη δύση, τα όμορφα να θυμίσει.
Κι όταν ο ήλιος φωτίσει περνάω όσα έχω ζήσει
ξανά. Γελάω, κλαίω, ανασαίνω κι η καρδιά μου πονά.
Δεν θα ζητήσω γιατί τελικά
παίρνεις απ’ το πουθενά όσα σε κάνουν να γελάς.
Σε πονάν και τους πονάς. Μη μιλάς και λες ψέμα.
Γαμώτο,  μη λες “υγεία πάνω απ’ όλα” σε μένα
γιατί τι έχω περάσει δεν ξέρεις με αυτό το θέμα.
Να πεθάνω δε θέλω μα και να ζήσω δεν ξέρω
αν πριν γεννηθώ το ήθελα. Ξέρω όσα δεν ήξερα,
απορώ για τόσα ακόμα. Θέλω μα πώς να
σε κάνω να θέλεις ν’ ακούσεις άλλα τόσα ακόμα;

Θέλω μα πώς να σε κάνω να δεις αυτά
που έχουν το φως μα σου μοιάζουν σκοτεινά;
Δεν ξέρω τι να περιμένω μετά.
Έχω φτερά αλλά φτιγμένα από κεριά.

Τι να πω δε βρίσκω. Όλη η ζωή μου ένα ρίσκο
που αν δεν το πάρω θα ρίξω τον εαυτό μου πιο πίσω.
Σκέφτομαι πριν μιλήσω. Θα μιλήσω πριν σκεφτώ
όταν τύχει να πορωθώ και δεν σκεφτώ τι θα δείξω
προς τα έξω. Θα παίξω, θα χάσω, θα τρέξω
θα φύγω ή θα μείνω, να νικήσω θα επιμείνω.
Δεν σου κρύβω πως φοβάμαι το αύριο πως θα ‘ναι.
Όταν κοιμάμαι λυπάμαι, το χρόνο χαλάμε.
Περνάμε τόσα που πονάνε κι άλλα που γεννάνε
χαρά. Το θέμα πια κρατάμε μετά.
Έχω ένα όνομα κι όταν το λες βάζεις φωτιά
και με ζεσταίνει. Το πάθος ό,τι θέλεις φέρνει.
Φίλος σημαίνει σκύλος πιστός, που μένει
σαν το αλκοόλ την επομένη. Δεν με ενδιαφέρει
κανένας για μένα τι πιστεύει. Κι αν κλέβει
την αγάπη πόνο μόνο θα βρει.

Θέλω μα πώς να σε κάνω να δεις αυτά
που έχουν το φως μα σου μοιάζουν σκοτεινά;
Δεν ξέρω τι να περιμένω μετά.
Έχω φτερά αλλά φτιγμένα από κεριά.

Πάθος, να ξέρεις,
είναι να μη θέλεις
κάτι να τελειώσεις.
Να ‘χεις τα πάντα να δώσεις.
Και να μην περιμένεις
κάτι απ΄ τους άλλους να πάρεις.
Να ξέρεις όμως πως φεύγεις
κι έτσι τα πάντα χάνεις.

Θέλω μα πως να...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου