Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Στίχοι "Ξεχνάμε"

http://soundcloud.com/omikronmusic/track-1



Θυμάμαι ότι αγαπάω μα ξεχνάω να το δείχνω
και πονάω με τις πράξεις μου αγαπημένα άτομα.
Βλέπεις όλοι κοιτάν το εγώ τους, εγώ τι να ‘κανα;
Aν είπα λόγια άσκοπα, πολλές φορές μετάνιωσα.
Είμαι άνθρωπος... ένα κινητό ελάττωμα.
Και τρόπος να αποφύγω, όσο μπορώ, όλα τα άσχημα
Υπάρχει; Λόγια άσημα κι αρχή είναι το Mηδέν.
Εξάλλου, το μηδέν δεν σκέφτηκα ποτέ με δεν.
Τι λένε δε με νοιάζει, κι άμα τα όνειρα μου καίνε
δεν πειράζει, κάνω νέα. Εξάλλου, μόνιμα δεν παίζουν
ταυτοχρόνως και ωραία. Ρουτίνα τώρα τελευταία
κι όλες οι σκέψεις μου γυρνάνε και μου κάνουνε παρέα.
Λίγο πιο πίσω, σε όσα έτυχε να ζήσω.
Είμαι ο Γιάννης και θα μείνω, χωρίς κάτι να ζητήσω
από ‘κείνους που δε νοιάζονται αν ζω ή αν πεθαίνω.
Πονάω μα περνάω, όσο πιο κάτω κι αν πηγαίνω.

Ζούμε... Περνάμε πολλά... Ξεχνάμε...
Κι όσα ξεχνώ, τελικά ποτέ δε γυρνάνε...

Κι αν δεν μπορώ να θυμηθώ όσα έχω κάνει, μπορώ
να ερωτευτώ όσα έχω ζήσει, μα φτάνει ένα λεπτο
να τα γκρεμίσει. Σαν τουβλάκι του Jenga να με ρίξει
ένα χέρι που κόβει ακόμα και την ανθρώπινη φύση.
 Το παρελθόν μου να κρύψει.
Αναμνήσεων ρίξη. Πριν η ζωή μου λήξει
θέλω κάτι να κάνω ό,τι έκανα να θυμίζει,
γι αυτό και το χαρτί μου με τόσους στίχους έχω γεμίσει.

Καθώς ξεχνώ,
ακόμα και την αγάπη, η καρδιά μου γίνεται στάχτη.
Καθώς περνώ
το χρόνο μου τουλάχιστον ξεχνώ και κάποια λάθη.
Και δεν πονώ
Ή ίσως το κάνω βασικά μα κλαίω πάντα στα κρυφά.
Ξέρω αυτό
Ξεχνάμε εύκολα και μας ξεχνάνε τελικά.

Ξεχνάμε… Στιγμές είναι περνάνε...
Δεν τις θυμάμαι. Δέχομαι ότι έρχονται και πάνε…
Ξεχνάμε… Θα ‘θελα να θυμάμαι...
Απ’ τη μνήμη μας περνάνε οι στιγμές μα δεν γυρνάνε…

Ζούμε... Περνάμε πολλά... Ξεχνάμε...
Κι όσα ξεχνώ, τελικά ποτέ δε γυρνάνε...

Ποτέ δε γυρνάνε και δεν τα θυμάμαι...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου